Owoce, warzywa i dzieci
Owoce, warzywa i dzieci

Owoce, warzywa i dzieci

Jeśli Twoje dziecko nie chce jeść "zieleniny"

Jeśli rekomendowane porcje warzyw i owoców są za duże dla Twojego dziecka lub jeśli w ogóle nie chce ich jeść, "przemycaj" je w ulubionych potrawach:

Rady nie od parady

kategoria: w czym ukryć witaminki

  • dodaj banana do musli z mlekiem lub jogurtem
  • wykorzystaj pizzę z serem - ułóż na niej np. kawałki zielonej i czerwonej papryki, pomidory, oliwki, paseczki porów, różyczki brokułów lub kalafiora, cukinię czy bakłażana
  • przyrządź koktajl owocowy z surowych lub mrożonych owoców, jogurtu naturalnego lub mleka
  • dodaj startą marchew, plasterek jabłka i sałatę do kanapki z indykiem
  • dodaj drobno posiekaną paprykę, cukinię i cebulę lub pora do pomidorowego sosu do spaghetti


  • drobno pokrojony zielony ogórek, rzodkiewki, szczypiorek i kalarepkę wymieszaj z jogurtem naturalnym - polej nim kawałek białego sera, ziemniaki lub po prostu podaj łyżeczką

Daj się ponieść wyobraźni i dodaj swoje pomysły!

dr inż. Anna Harton

Zakład dietetyki SGGW w Warszawie
Pytanie do eksperta
Partnerzy

Braki flash player !!!

O NAS | KONTAKT | REKLAMA
copyright © 2009 Inspirander Media Sp. z o.o.